Laame betul rase aku tinggal blog ni...huhuhu...Mecari ilham lar katekan...hahahaha...Susah kalau mood menjahit ni tenggelam timbul.Skang dah kembali dengan idea baru.Hope bleh kongsi ngan blogger2 crafter kat Malaysia ni yang sememangnya kreatif dan inovatif.Lepas ni aku upload lagi gambar2 lain.Sebenarnya dah banyak aku jahit beg.Tapi asik pending je nak upload.Huish..maleh betul nak upload gambo.Hadoi...Tapi takpe, aku ada 2 beg kat bawah ni yang blom berpunya.Sapa2 berminat bleh sms (012-9605352) direct to me ok.Sbb kalau post dalam blog aku ni takut tak terperasan korang punye msj...huhuhu.Ekceli ade lagi beg pending (hampir siap tapi blom siap2 lagi) yang aku nak upload.Tunggu ya..Jom lar cuci mata...


PhotobucketPhotobucket

3 Compartment Zip
1 big pocket Inside
Dimension : 12 x 12 x 2.5 inci, tali : 38 inci

RM25(SOLD)

PhotobucketPhotobucket

3 compartment zip
4 pocket inside
Dimention : 14 x 12 x 2 inci, tali : 42 inci

RM25(SOLD TO ILA)

0 comments:

Post a Comment