Hehehe..Fabrik ni aku beli ngan Cik Tini kite....Semalam baru sampai.Ni baru nak update..hehehehe..Lame sudah aku mencari fabrik LV tu.Akhirnye dapat jugak.hahahaha...Tengah pikir idea ni nak buat ape ngan fabrik ni....Tapi stakat ni ade 3 je fabrik kat bawah ni...Nanti aku cube kumpulkan patern beg yang ada yerk...Kemudian update phone no n my email.Coz dah ramai mula tanye aku nak tempah beg ni.Insya Allah aku cube lar yerk.Bukan tak nak amik tempahan,tapi takut masa tak mengizinkan nak menyiapkannya.Kesian plak kat customers mengharap.But i'll try my best.If all i need i already have, aku open lar tempahan tuk korang yang berminat yerk.....ok lah...LAYANNNN.....

Photobucket

Photobucket
LV


Photobucket
MICKEY

Photobucket
HELLO KITTY

See ya what happen with this fabrics soon...huhuhu

0 comments:

Post a Comment