Photobucket

Jeng..jeng..jeng..Ini lar yang terjadi malam tadi.Punye lar nak lepas gian berkarya,malam tadi aku dapat siapkan barang-barang ni.Idea pulak lebat dari ujan...kalau ikut nak buat lagi,tapi dah tgh malam sangat.So aku sambung berkarya lagi petangni..insya allah.Ekceli barang-barang ni akan ku pasarkan tak lama lagi...hehehe...sape berkenan bleh lar chop2 dulu yerk..

Yang cinonet comei2 je tu adalah funky brooch.Kiut tau...boyfriend aku pun suka tengok brooch tu...hehehe(die mmg peminat setia kraftangan aku).Brooch tu bleh pakai kat tudung, baju atau sape2 yang minat tempek brooch2 comei kat beg pun boleh.Mmg akan nampak funky beg korang.Yang 2 lagi tu adalah card holder...

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Pandangan depan dan belakang

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Contoh bile dah letak kad...cantik tak?hehehe...

Ekceli yang biru telah ditempah peminat craft setia aku..sape lagi kalau bukan boyfried aku..hahaha....Tiap-tiap taun kad birthday mmg dia nak aku buat sendiri.Tak nak beli kat kedai punye..huhuhu..Mula2 die nak Glasses holder macam dalam kete aku tu.Pastu aku cakap kat die nanti nampak macam kete pompuan plak..hahaha..Last aku bg idea nak buatkan die card holder.So die pun setuju.So aku buatkan simple je untuk die.Yelar orang lelaki yang nak gune.So simple je lar aku buat.

Haaa..Pink kaler tu xde sape punye lagi.Sape nak bleh YM : sharnieda atau sms aku 0129605352 yer...

Harga untuk funky brooch : RM2.00/pc
Harga bagi Card Holder : RM6.50/pc


Insya allah aku akan masukkan banyak lagi design Card holder & Funky brooch ni.

0 comments:

Post a Comment