Skang ni aku pun tak tau nape aku jadi addict plak menjahit...menjadi satu kelebihan plak mak aku bisnes jahit langsir so mesin jahit banyak kat umah....Bleh lar aku gune untuk buat projek aku.Sebenarnye aku bosan duk sesaje kat umah dah balik keje.kalau dah duk sesaje kat rumah tu mule lar nak makan je kejenye.puas aku pk camne nak ilangkan prsaaan makan tu, berat dah makin naik ni...huhuhu..skang ni bile hobi aku ni datang aku jadi lupe tang makan tu..so sampai skang aku terus menjahit.hehehe...

Dan skang ni aku nak blajo knitting plak.sebab nampak macam menarik je knitting ni.sulam benang pun menarik.Since adik aku ajak beli buku semalam, aku pun menyelam sambil minum air lar.Beli skali buku knitting.Lupe plak aku nak snap gambo buku tu.Jap lagi lar aku tempek.Ape2 pun menjahit ni mmg bleh release tension dan masalah aku yg bersarang dalam kepala ni.Bile menjahit aku lupe segala masalah aku kejap.Tu yang timbul minat menjahit ni....

0 comments:

Post a Comment